دعوت برای رقابت در تنظیم اثری از ستار: “گمشده” – صدا و ملودی از ستار

هوادارعزیزی بنام امین، ترانه ایی رو به من خاطر نشان کردند که من در اواخر دهه ۸۰ میلادی بطور زنده در تلویزیون اجرا و ضبط کردم. ترانه این آهنگ همان روز که در استودیوی تلویزیون بودم از سوی فردی ناشناس بدستم رسید و خود من همانجا به شیوه ایی که ملاحظه میکنید با ملودی ساخت خودم بهمراهی گیتار آن را زنده اجرا کردم. این ترانه “گمشده” نام دارد و درهیچ آلبومی قرار نگرفته و ضبط استودیویی نداشته است.  حال پس از گذشت بیش از ۲۵ سال من این ترانه و ملودی را در اختیار جوانانی که دوست دارند با من همکاری داشته باشند به رقابت میگذارم. تنظیم های خود را بطور ام پی ۳  برای بازخوانی این اثر تا ۱ اکتبر ۲۰۱۲ به دفتر من ایمیل کنید. بهترین تنظیم توسط من انتخاب و با صدای من ضبط خواهد شد و با مشخصات تنظیم کننده در سایتهای من پخش خواهد کردید

شرکت کنندگان در این رقابت  باید تلاش کنند که تا جای امکان ملودی را حفظ کرده ولی ارکستراسیون سنگین و وزینی برروی آن قرار دهند

 ویدئو

 

 

ترانه

عاشقم اما دلم خالیست صورتم تصویر تنهاییست تو نگاه سرد و خاموشم  خیمه ابرهای پوشالی من کیم این خسته تنها خالی از مهر خودم حتی من به دنبال دل خویشم گمشده در سر این دنیا عاشقم کن با نگاه خسته دل شو بی پناه تن من سردو تکیدس عاشقه دستای داغه  از اون گنج و رویا برامون مونده یک سکه از اون دریای نا آرام برامون مونده یک چکه بیا تا قطره بارون برای برکه ها باشیم بیا تا آرامش بعد از صدای گریه ها

Leave a Reply

